Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Egypten del 1.  Resan till Egypten hade bå...

Publicerad 2010-11-21 18:03:50 i Alvin <3

img_2788 (MMS)

Egypten del 1.  Resan till Egypten hade både bra och dåliga sidor kan jag säga. Det som gjorde resan var HAVET. vi låg på playan och snorklade i havet hela dagarna. Bara ett par steg ut såg vi häftiga fiskar och koraller. Alvin trivdes som bäst med sin hink och spade i skuggan. Det var väldigt varmt ca 35 grader och 29 grader i vattnet. Människorna där var inte så värst trevliga. De var muslimer och har en annan kvinnosyn vilket gjorde att vi var tvugna att tänka på hur vi klädde oss. Trotts detta fick vi många kommentarer om hur snygga vi var och hur mycket de gillade oss. Det var mycket jobbigt och man kände sig ständigt illa berörd. De blev också "arga" om vi inte ville köpa något av försäljarna och var allmänt oförskämda. Min födelsedag kom redan andra dagen och den berättar jag om imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela