Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Borta bra men hemma bäst! Ordspråket stämm...

Publicerad 2010-11-20 07:46:16 i Alvin <3

img_6560 (MMS)

Borta bra men hemma bäst! Ordspråket stämmer verkligen. Igårkväll kom vi hem från vår resa till Egypten och så skönt det är att vara hemma. Resan gick jätte bra och Alvin har varit så duktig. Flygresan tog nästan 5 timmar och så körde vi lite mer än 2 timmar i snövädret för att sedan vara hemma. Väl hemma bjöds det på käk av Richards föräldrar, värdens lyx hade vi. Casey som vi också saknat var med och hälsade oss välkomna hem. Så skönt det är att vara hemma!

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2010-11-20 17:37:33

härligt med mat nät man kommer hem.. casey blev väl överlycklig när ni kom. vi saknar dom faktiskt lite det blev väldigt tomt.. nellie hade bitit sönder sitt skäll halsband om ni undrar vad som har hänt med det :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela