Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Vi bor fortfarande bland målarfärgburkar

Publicerad 2010-05-13 10:07:34 i Allmänt

Igår blev målarna klara med vårt nya radhus. De har nu målat kök, hall, Alvins rum, trapp och hallen där nere. Tapetserat i matdelen och vardagsrummet. Så nu är deras jobb klart här hemma. Nu är det bara Richards och min del kvar. Vi har hunnit måla skåpsluckorna 1 gång på båda sidor och börjat på en 2a gång och tapetserat en fondvägg i vardagsrummet och ska nu börja med Alvins fondvägg. Så man kan säga att vi fortfarande bor bland målarfärg, spackel och tapetbord. Jag är så trött på det här nu. Usch! Men Alvin tycker det är jätte intressant att kolla vad man kan göra med en färgburk. Han har jätte kul med roller, penslar och burkar. =)

Men nu hoppas jag att vi hinner med en massa i helgen men vi har ju lite att fixa i gammla lägenheten med. Vi ska nämligen dit nu och städa. Vi har dörrar, lister och garderoberna att torka av. Sen ska vi bara damsuga och tvätta golvet så är vi klara där.

Kommentarer

Postat av: V for Vendela

Publicerad 2010-05-17 19:41:32

Men gud så söt man kan vara:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela