Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Sista gången på babysången

Publicerad 2010-05-20 13:11:08 i Alvin <3

Nu är det sommarlov! Det var nämligen sista gången på babysångern för i sommar. Sedan börjar babysången om igen i augusti. =) Alvin var rätt så trött idag men diggade ändå till musiken. Han somna dock gott sen i vagnen på gvägen där ifrån. När vi kom hem tog vi med Casey ut på en skogspromenad. Fy vad skönt de var. Det är verkligen riktigt sommarväder ute idag, skööönt! Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag men när Alvin har vaknat blir det iaf lunch på baksidan. =)



Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2010-05-20 13:41:50

Visst är det skönt väder, har pallat mig ut till altanen och Milou sover snällt i vagnen (än så länge). Men snart är de dags för mat igen =)

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-08-21 11:16:21

Åh va små dom var. Lille Linnea utan hår haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela