Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Renovering och shopping

Publicerad 2010-05-05 17:51:24 i Allmänt

Idag började renoveringen. Det kom två killar vid 12 och började riva tapeter och spackla alla hål sedan fortsätter de i morgonbitti. Medans renoveringen var i full fart här hemma kom Lina på ett besök. Hon hjälpte mig med tapeter till vardagsrummet. =) Så nu är hela radhusets väggar valda med färg och tapet. Nu är det bara att börja renoveringen!

Lina, Alvin och jag drog iväg till Ingelsta för att titta på bla tapet, ute belysning, matta och jord. Så nu har jag fått mycket gjort och inhandlat. Härligt!

Mina fina blommor jag fick av Lina. :-D


Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2010-05-06 08:22:52

hej på dig jo då vi sak till babysången i dag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela