Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Plantor

Publicerad 2010-05-09 17:14:14 i Allmänt

Igår kom Richards föräldrar hit med presenter till både oss och Alvin (framförallt Alvin). Vi fick nämligen jordgubbsplantor, smultronplantor och en blåbärsbuske. Dessa ska vi plantera på våran baksida tillsammans med våra rabarber. Alvin kommer få plocka en massa bär i sommar (förhoppningsvist).

Richard köpte även färdiga jordgubbar i affärn som vi åt tillsammans med mjölk till frukost. Helt underbart gott!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-09 17:34:44

kul får man komma och nalla lite i sommar då :D

Postat av: Anette

Publicerad 2010-05-10 06:22:59

mums det kallar jag riktig frukost:=)) jag älskar jordgubbar...

Postat av: Tobias Hermansson

Publicerad 2010-05-16 19:01:44

Så underbart! åt också jordgubbar (jordbær) från belgia vældigt fina, gøtt som fasiken. Saknar er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela