Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Nu har vi flyttat in!

Publicerad 2010-05-03 09:07:31 i Allmänt

Flytten har nu pågått i 4 dagar och nu har vi fått in alla våra saker i radhuset. Radhuset är i stort behov av en helrenovering och var mycket värre än vi trott. Om en timme kommer kvartersvärden för att göra en besiktning. Jag hoppas verkligen att hon kommer fram till en helrenovering för annars blir vi inte glada för så här kan man inte bo. De som bodde här innan har inte heller städat efter sig. Fönster, kök och det mesta är så skitigt och äckligt så man knappt vill vara här inne. Nu måste en städfirma komma hit och städa så den här veckan kommer vi inte att kunna bo här. Men förhoppningsvist går det fort och smidigt så vi snart kan flytta in på riktigt.

Alvin stortrivs iallafall och är den enda som är glad här och det smittar av sig. Det är tur vi har honom. =) Casey är orolig och bara gnäller. Hon förstår ju inte vad som händer och blir därför nervös. Casey har fått bo hos min mamma de här dagarna så hon får lite ro.

Nu behöver vi en massa tur så håll tummarna för oss så berättar jag hur det gick sen!

Kommentarer

Postat av: Anette

Publicerad 2010-05-03 14:18:03

Vad trist nu när ni längtat att få flytta in och vilken dålig stil att inte städa efter sig...fy fabian säger jag....klart att ni ska ha helrenoverat...jag håller tummar och tår för er...de är ju för goa Alvin och Casey

Kram till er alla

Postat av: Anette

Publicerad 2010-05-03 14:19:07

Vad trist nu när ni längtat att få flytta in och vilken dålig stil att inte städa efter sig...fy fabian säger jag....klart att ni ska ha helrenoverat...jag håller tummar och tår för er...de är ju för goa Alvin och Casey

Kram till er alla

Postat av: Lina

Publicerad 2010-05-03 18:01:48

Ooo hoppas verkligen att ni får som ni vill!

Postat av: malin

Publicerad 2010-05-03 18:47:04

hhahahh kul att alvin tycker att det är kul.. lilla casey det blir säkert bättre när ni har kommit till rätta och ni inte är förbanade på allt som dóm andra inte gjorde dom känner juh sånt :D hoppas att ni får allt ni vill..får komma och hälsa på er snart och kolla hur det ser ut :D

Postat av: tessan

Publicerad 2010-05-03 20:16:32

det låter inte trevligt för er. vd tråkigt att dom inte har städat efter sig. det finns ju inget jobiigare en sådant när man själv ahr slitit med sin egna gamla lägenhet o så komme rman till den nya så har itne dom gjort det. men vart är det ni bor så länge då??? du får skriva hur det gick sedan när dom var där jag hoppas det gick bra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela