Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Marknadsafton

Publicerad 2010-05-27 17:42:04 i Shopping

Idag är det marknadsafton så jag och Alvin begav oss till stan för att kolla lite på kläder och presenter. Alvins moster fyller nämligen år imorgon och så är det morsdag på söndag. På stan träffade vi upp C och T för att shoppa lite. Vi hittade en bikini från twilfit till mig och en body till Alvin från POP.

Väl hemma var det varmt så vi tog och plaska lite ute på baksidan. Vi plockade också fram Alvins nya uteleksaker. Det roligaste Alvin vet måste vara att plaska med vatten. Så poolen vi köpte till honom kommer att bli perfekt när det blivit varmare. Kanske tar vi fram den i helgen? =)

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2010-05-28 08:20:57

är dersen skön??? jag har titat på den några gånger nu när jag avrt på stan men har itne våget shoppat den. men den ser skön ut o väldigt praktisk. ser ut som hahn har väldigt roligt. med leksakerna.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela