Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Härliga, härliga sommardag!

Publicerad 2010-05-21 15:55:32 i Alvin <3

Oj vad vi har haft skoj idag. Vi har nämligen haft en hel dag ute idag med. Vi började dagen med en lång skogspromenad då det var lite svalare ute. Sedan blev det lunch ute på baksidan för att sedan ha vattenlek. Jag fyllde en hink med vatten (då jag inte hittade barnpoolen) som Alvin fick sitta och plaska i vilket var jätte kul! Sedan tog vi en promenad till Himpa där vi stötte på två stora ormar (okey kanske inte jätte stora). En av dom var iaf en huggorm den andra var jag osäker på då den oxå var svart men hade inga sicksaksmönster på sig. Men ifs gick jag inte fram och kollade. Skit samma, dte var ilf 2 skit äckliga varelser på gången vi gick idag. Usch! Nu är vi hemma igen och det blir nog att grilla vartefter. Ha en trevlig fredag!

Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2010-05-21 16:20:21

söt bild på din son i trädet hihi:)



hare gott

Postat av: malin

Publicerad 2010-05-21 23:56:50

såååå söt :D

Postat av: Lena Hermanson

Publicerad 2010-05-23 21:24:47

Vilken häftig bild med Alvin i trädet.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela