Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Härlig helg!

Publicerad 2010-05-16 20:29:25 i Allmänt

I helgen har vi bara hållt på med renoveringen och ätit gott. I fedags åt vi grillade revbenspjäll och kyckling och i lördags åt vi sill och potatis (premiär) och på kvällen grillade vi kyckling. Idag lagade vi lasagne som vi vräkte i oss ganska snabbt för att sedan fortsätta med målningen.

Vi är nu klara med målingen i köket och har nu börjat med lister. Imorgon ska vi eventuellt börja med elementen. Nu börjar det mer och mer kännas som ett hem och allt blir verkligen jätte fint. Jag har tagit lite kort som jag ska lägga ut vartefter.

Just nu håller vi på att planera Alvins 1års dag. Inbjudningarna är nu så gott som skickade till alla men vi har inte börjat baka, handla eller slagit in några presenter. Så denna vecka blir fult upp som vanligt för oss! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela