Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Förberedelser för morgondagens kalas

Publicerad 2010-05-24 11:47:22 i Alvin <3

Imorgon fyller min lille plutt till son 1 år! Kan inte förstå att imorgon är det 1 år sedan jag fick träffa min älskade son för första gången efter att ha burit honom i magen i 8 månader av längtan. Min då lilla plutt han nu blivit stor och ska fylla ett år imorgon. Han är inte längre något litet packet som bara ligger stilla och myser på mammas mage. Nu är han ju stora killen som bara letar efter bus helatiden. Men han tycker fortfarande om att mysa med mamma och pappa. :D

Idag är det alltså fullt upp med att förbereda Alvins kalas. Vi ska slå in paket, handla, pynta och baka. Sen är det bara att hålla tummarna för en bra dag imorgon och att Alvin blir en glad kille när han får sina presenter. Alvins rum är ju en stor present i från mamma och pappa vi ska också baka en jordgubbstårta och dessutom får han en massa fina presenter med. =)


Kommentarer

Postat av: Moster

Publicerad 2010-05-24 13:30:17

det har gått sjukt fort! hoppas han blir glad av mosters present:)

Postat av: lina

Publicerad 2010-05-24 18:08:51

tar vara på tiden nu när hon ligger still i grodställning på min mage =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela