Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Besiktningen

Publicerad 2010-05-04 08:16:19 i Allmänt

Igår gjordes besiktningen i vårt nya radhus. Vi fick kompromissa lite med varandra vilket jag tycker är dåligt för de behöver verkligen göra iordning allt här. Men det mesta skulle de fixa i utbyte med att vi fixar lite med. Så vi skulle tapetsera vårt sovrum så skulle de tapetsera resten. Vi skulle måla köksluckorna och de skulle fixa resten i köket. Toalett och annat skulle de också byta ut.

En städfirma kom hit tidigt i morse och började städa. Det kommer nog ta hela dagen eftersom det är så skitigt här. En kille städar just nu spis och fläkt i köket medans en annan kille tvättar fönstrerna. Sen är det bara toaletterna kvar. Jag, Alvin, Richard och Casey får hänga hos mamma idag. Tur att vi bor nära nu. =)


Kommentarer

Postat av: Susanne o Thomas, Linda

Publicerad 2010-05-04 08:35:00

Va synd att vi inte visste detta då kunde jag ha varit hos dig under besiktningen eftersom man har lite med Hyresbostäder o göra o har fått bra kontakt med Sara(det var väl hon som var?)man kunde alltid ha försökt..hehe. Jag är ju också hemma om ni någon gång behöver vara borta från lägenheten, nu bor vi ju inte heller så långt ifrån.

Kramar

Susanne

Postat av: malin

Publicerad 2010-05-04 09:54:02

skönt att det mesta ska göras iallafall :D hoppas att det blir bra längtar tills jag får komma och kolla hur dets er ut :D

Postat av: Lina

Publicerad 2010-05-04 19:50:39

Jätte skönt att ni kommer få det mesta fixat! Och super med en städfirma oxå, relativt snabbt. =) Är oxå så sugen på att få komma o titta!

Postat av: Designing good life - Sarah

Publicerad 2010-05-05 13:00:02

Hoppas att allt ordnar sig! Jobbigt när det inte går som väntat. Skönt att städfirman kom och städar rent. Vill ni ha lite nytt lyx till köket så tipsar jag om vår tävling om en espressomaskin...

Postat av: tessan

Publicerad 2010-05-06 08:26:12

vad bra att det löste sig... för er. hyresbosteder är ju tuver lite så att man får göra det själv. men skönt att ni fick så mycket dom gjorde å t dig/ er

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela