Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Ansökt dagisplats

Publicerad 2010-05-19 09:10:14 i Alvin <3

För ca en månad sedan sökte vi dagisplats till Alvin på Örtagården i skarptorp. Det är den ända förskolan jag tycker verkar bra i närheten där jag bor. Jag hörde att det var väntetid på ca 6 månader och tänkte då vara i god tid. Det stämde inte. Väntetiden låg nu på 1 år, 1ÅR! Helt sjukt. Jag har mammadagar att ta ut fram till januari men tänkte spara lite med. Gahh vad gör jag nu? Tänkte ju börja jobba och plugga nu vartefter jue. Hmm....


Kommentarer

Postat av: Peter

Publicerad 2010-05-19 09:26:25

Vilket dagis?:S

Postat av: Johanna - mamma till Leia

Publicerad 2010-05-19 09:46:44

sv: hihi tack! :)

Postat av: tessan

Publicerad 2010-05-19 18:56:43

ja du känner så väl igen det där... tråkigt att det äör så för man får ju ionte ställa sig i kö för en dom är ett halv år. om jag inte mins helt fel..

Postat av: sara - mamma till wilda

Publicerad 2010-05-19 20:26:28

1 år? Det är ju sjukt! Hoppas det löser sig

Postat av: Carro

Publicerad 2010-05-19 21:43:31

Hahaha asså det va jag som skrev o fråga vilket dagis det va haha:) hade visst kommit upp automatiskt Peters blogg :) men nu vet ialf både han o jag vilket dagis det är:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela