Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Gekås, Ullared

Publicerad 2010-03-02 10:05:08 i Shopping

Imorgon sticker jag och två av mina kompisar till Ullared för lite shopping. Det ska bli himla kul men jag oroar mig lite för de hala vägarna där ute. Men jag får lita på att de plogar och saltar ordentligt. Annars ser ju vädret ut att bli riktigt fint. Just nu håller jag på med  min inköpslista till Gekås. Så här der den ut just nu:

Alvin:
Tavlor
vägghylla
lekhage
matta
lampa
simbassäng
lektavla

kläder:
mjukis
shorts
strumpor
t-shirts

Hemmet:
toalettartiklar

Kommentarer

Postat av: unique

Publicerad 2010-03-02 11:27:36

åh, jag vill oxå dit, men får vänta tills wilda tar flaskan utan att strula med amningen efteråt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela