Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Förkylning och hosta

Publicerad 2010-03-16 09:28:02 i Alvin <3

Alvin är fortfarande sjuk. Febern är tack och lov borta men den kom och gick där ett tag. Förkylningen sitter dock kvar och hosta har tillkommit. Nätterna är förstårs värst. Stackarn ligger och hostar och är helt genomtäppt i näsan hela natten lång och det stör ju såklart hans sömnrytm. Och när han inte får sova på natten är han ju självklart trött och grinig under dagen. Nu får vi hoppas att han blir frisk snart annars får vi gå till vårdcentralen och få lite hostmedisin.

Här får Alvin sin morgonvälling.

Kommentarer

Postat av: Mamajay

Publicerad 2010-03-16 09:46:14

tack så mkt, detsamma. Jo det är bara bra här med. vad händer idag då

Postat av: Erika

Publicerad 2010-03-18 13:50:59

vad söt har är! hur gammal?

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela