Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Förkylning och feber

Publicerad 2010-03-10 19:56:56 i Alvin <3

Stackars Alvin är helt genomförkyld och har 39,5 graders feber. Idag har han mest sovit och gnällt hela dagen. Det är så synd om honom då han inga krafter har. Han orkar inte äta eller dricka så idag har jag kämpat med honom så han får i sig något iallafall. Förhoppningsvist har feben gått ner imorgon för febern började igår men då "bara" runt 38 grader. Idag har jag gett Alvin febernedsättande och så har han fått ha en tunn body på sig för att febern skall gå ner. Han har fått ätit sådant som är lite lättare att få ner så som yoghurt, fruktpureer, gröt och välling. Nu får vi hoppas att han kan sova inatt iallafall stackarn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela