Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Alvin 10 månader

Publicerad 2010-03-26 11:13:10 i Alvin <3

Igår fyllde Alvin 10 månader. Det är alltså bara 2 månader, 8 veckor kvar tills min lille pojke blir 1 år. Sjukt fort tiden går då? Shit jag hinner inte med för 5 öre. Nae nu stannar vi tiden lite så jag hinner att andas och ta in allt.

Alvin är verkligen en egen liten person med egna intressen och personlighet. Enligt mig är han världens härligaste unge. Glad och mysig mest hela dagarna. Denna månad har handlat mest om uppfostran. Lära sig vad man får och inte får göra, och man ser att han testar oss hela tiden för att kolla att det blir samma svar igen. De är smarta barn. Helt otroligt.

Annars är denna ålder en jätte härlig ålder, han klarar sig mest själv. Leker och pyslar mycket, testar mat och det mesta är gott. Dansar till musik är något nytt och kul Alvin börjat med. Gaga, dadda, babba säger han också rätt mycket om dagarna. Nu väntar jag bara på att "mamma" och "pappa" ska komma ur hans lilla mun snart. =)

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2010-03-26 14:00:56

snart är det dax för 1 års dagen :D

Postat av: Catharina i London

Publicerad 2010-03-26 22:05:22

Hej! Nu har jag antligen hittat hit! :-) Tack for titten hos mig. Vilket underbart litet gosse barn du har! Jag njuter av min gosse nu ska du tro. Faktiskt lite mer an nar han var 10 manader, som Alvin ar. Vet du, man tror inte det, for man tanker alltid att...oh just nu e det fantistiskt. Men det blir bara battre och battre. Ar inte det harligt? Nu gar min gosse och forstar massor som jag sager till honom. Det ar sa spannande!



Ha en trevlig helg, ohc jag hoppas du kikar in hos mig igen.



kram fran London

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela