Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Snö, snö och mera snö

Publicerad 2010-01-28 14:11:12 i Allmänt

Blir inte klok på detta väder. Vi får bara mer och mer snö. Får hoppas det håller i sig till sportlovet men sen får det gärna försvinna för min del. Skulle dock vara kul att åka lite skider och skridskor innan det försvinner. Vi har fått så mkt snö så jag inte kom ut genom dörrn igårkväll. Vagnen är det ingen idee alls att ta för den kommer inte äns i närheten ut genom dörrn. Det blir att ta pulkan nu.

Idag skulle vi egentligen till öppnaförskolan då vi skulle diskutera ämnet beröm men tyvärr har Alvin fått lite feber av vaccinet så vi stannade inne idag. Så nu ska vi bara mysa, mysa och åter mysa inne i värmen.

Alvin somnade som vanligt i pulkan.

Casey älskar snön som kommit!

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2010-01-28 14:49:57

casey är väl den som är gladast över all snö :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-28 15:07:07

Hih vilken söt sovande pulka åkare :)

Postat av: Mattias

Publicerad 2010-01-28 15:15:14

hej shit va fin blogg du har, hur är läget idag? =)

Postat av: Mattias

Publicerad 2010-01-28 15:32:03

ska vi lägga till varandra på bloglovin? =)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-28 20:26:35

Tack så mkt ! :) kul o höra

Postat av: Richard

Publicerad 2010-01-28 21:33:00

Våran son är helt underbar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela