Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Dopträdsplundring

Publicerad 2010-01-17 18:18:21 i Alvin <3

Idag var vi på dopträdsplundring i klockargården. Minns ni som var på Alvins dop hjärtat prästen visade upp med Alvin på? Det hjärtat har nu hängt i ett träd i kyrkan som vi idag fick med oss hem. kyrkan bjöd på tårta och kaffe och en liten gudstjänst. Alvin skrattade igenom hela cermonin så alla på våran sida av kyrkan asflabbade. =) Han är rolig han den där Balvin. Hjärtat hängde jag i Alvins mobil över sängen så vi kan se den varje dag innan vi går och lägger oss för natten och innan vi går upp för dagen. =)







Kommentarer

Postat av: tesssan

Publicerad 2010-01-18 09:12:35

det var roligt o se er. vad stor han har blivit blir ju lite skilnad att se honom i verkliga livet en bara på kort här på bloffen. tänkt något på att gå på öppnaförskolan eller babysången ?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela