Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Vi fick radhuset!

Publicerad 2010-02-24 18:18:27 i Allmänt

Nu flyttar vi ifrån vår fina tvåa till ett radhus. Alvin får ett eget rum att ha alla hans saker i och vi slipper att trängas på vår lilla yta. Så skönt det ska bli med ett extra rum, baksida och  ja ett hus! Vi har längtat så länge nu. Jag är uppvuxen i ett radhus så för mig känns det jätte bra att vara tillbaka till ett. Slippa höra grannarna dunka och ha sig och dylikt, silppa bära upp vagn och vad det nu kan vara in genom porten och framför allt slippa stå och grilla vid vägkanten utanför våningshuset ( ;P ). Nu kan vi göra allt det på vår tomt! Vagnen kan stå utanför dörrn, Casey (vår hund) kan ligga och gotta sig på baksidan ja allt blir mycket lättare nu. Det ska verkligen bli jätte skönt att flytta till hus och vi är så glada för det. Ett stort minus är att vi bara hyr då vi inte kan göra vad vi vill med radhuset osv. Men det får duga för oss nu.

Kommentarer

Postat av: Johanna - mamma till Leia

Publicerad 2010-02-24 19:03:54

sv: tack så mke! och grattis till radhuset! längtar också tills vi kommer ifrån lägenhetsboendet :P

Postat av: eva jansson

Publicerad 2010-02-24 19:32:01

GRATTIS TILL RADHUSET OCH LYCKA TILL!

Postat av: Lena Hermanson

Publicerad 2010-02-24 20:17:56

Jätte roligt för er all,Alvin blir säkert glad att få eget rum.

Postat av: Helenas Hem -Om livet på landet

Publicerad 2010-02-24 20:20:37

Grattis till radhuset. Vad spännande att få flytta. :)



Tack för grattishälsningen! :)

KRAM

Postat av: Lina

Publicerad 2010-02-24 20:59:17

Är så glad för er skull!!

Postat av: malin

Publicerad 2010-02-24 22:23:04

vad kul att ni fick det ni får säga till om ni behöver hjälp lr kartonger sen :D båda flyttar ifrån skarphagen samtidigt lite kul :D ringer i morron måste fråga en sak :D

Postat av: Carro

Publicerad 2010-02-25 00:00:27

Grattis:) härligt med baksida:):)

Postat av: therese

Publicerad 2010-02-25 22:01:23

vad roligt för er..

Postat av: Mamma och mormor

Publicerad 2010-02-27 14:41:51

Jättekul!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela