Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Shutter Island

Publicerad 2010-02-20 11:37:41 i Tips

Filmen var så himla bra igår. Ni måste bara se den! Leonardo spelade skit bra, vilken skådespelare. Filmen var inte lika läskig som jag trodde den skulle vara utan mer spännande. Faktum är att den var riktigt spännande.  Slutet fick en helt ny vändning, något man absolut inte vare berädd på. Riktigt bra överaskning faktiskt. Annars kan filmer vara så uppenbara. Den här filmen var långt ifrån uppenbar. Skit bra film, gå och se den!

Kommentarer

Postat av: J

Publicerad 2010-02-21 20:15:27

Lär nog vara riktigt bra. Gillar the departed och The aviator mkt. Vad ger du den för betyg?

Postat av: Sarah

Publicerad 2010-02-22 10:16:56

Shutter Island är verkligen skit bra och de filmer du nämner med. Jag ger den en 4 av 5. Gå och se den och berätta gärna vad du ger den för betyg. =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela