Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Hälsningar ifrån Thailand

Publicerad 2010-02-11 13:18:21 i Resa

Alvins farmor och farfar är just nu i Thailand och har skickat vykort till oss. De Är i Krabi, Ao nang på hotell best westen ban ao nang resort. Det är precis där jag och Richard var för 3 år sedan. Det var nämligen vi som tipsade de om just det stället. Kul att höra att de har det bra där med god mat och varmt väder. De har nämligen 35-37 grader. Lite för varmt för min smak. Jag vet att de också tyckte det var jobbigt ibland och fick svalka av sig på hotellrummet. Jag hoppas en dag kunna resa tillbaka dit igen.



Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2010-02-11 19:47:22

inte så svårt att längta dit :D

Postat av: Lina

Publicerad 2010-02-11 21:14:25

Härliga bilder. Overkligt att man varit där

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela