Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Gårdagens tjejkväll

Publicerad 2010-02-14 09:55:52 i Allmänt

Igår åkte vi ut till Lina och hade tjejkväll i hennes mysiga stuga i skogen där snön var orörd och vacker. Vi lagade käk och tittade på melodifestivalen. Vi planerade också våran resa till Ullared som bär av den 3dje mars. Det ska bli jätte kul att shoppa med tjejorna en heldag, men jag kommer sakna Alvin som jag aldrig har lämnat en hel dag förut. Richard har tagit pappaledigt den dagen så det ska nog gå bra. Kul för de att umgås själva en hel dag med. Jag vet ilf att Richard ser fram emot det. =)

(Bilden är ifrån sist tjejorna var hos mig)

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-02-14 10:14:19

Vad blev det för mat då? Gick rätt låtar vidare? Hade det gått bra därhemma med Alvin? Kram mamma

Postat av: malin

Publicerad 2010-02-14 16:27:07

kul att det blev en lyckad kväll... hoppas ni får det bra i ullared

Postat av: Lina

Publicerad 2010-02-14 17:27:45

tack för igår! Längtar så till ulla =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela