Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Förrådrensning

Publicerad 2010-02-28 21:30:46 i Allmänt

Idag har vi ägnat dagen till förrådsrensnig. Eftersom vi snart ska flytta passade vi på att slänga lite skit och packa ner sådant som inte används i flyttlådor. Det känns skönt att det nu är avklarat så vi inte har så mycket att packa och rensa när flytten närmar sig. Annars kom Alvins farmor och farfar med paj och film som vi gottat oss med under eftermiddagen. Jag och Richard bakade bananpaj till efterätt som jag får lägga in receptet på senare. Nu blir det ännu en film.


Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2010-03-01 11:01:48

Vinn en bärsele för barn mellan 1-5 år i min blogg :) Kram

Postat av: tessan

Publicerad 2010-03-01 11:36:24

var i kockartorpet sak mi fylla till ??

Postat av: Lena Hermanson

Publicerad 2010-03-01 17:34:57

Det är bra att ni börjar i tid så blir det inte så jobbigt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela