Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Bus Balvin

Publicerad 2010-02-22 17:09:23 i Alvin <3

Familjen bus är i farten igen. Här kittlar pappa Alvin Balvin så han skriker av skratt. Han leker också titt ut som är Alvin favorit lek. Nu gömmer vi oss inte i händerna längre utan nu gömmer vi oss överallt i hela lägenheten där Alvin kryper efter oss för att sedan hitta oss. Det är asgarv på hög nivå här hemma vid dessa lekar. Finns ju inte så mycket annat att göra i vårt kritvita vinterland. Vi försöker hålla oss inne så mycket som möjligt då det är -17 grader ute just nu (imorse var det -24). Alvin har nämligen åkt på en förkylning och är lite torr i ansiktet av kylan. Så då aktiverar vi oss inne istället.



Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2010-02-22 17:22:12

vilka bra bilder ni får med kameran

Postat av: Sabina

Publicerad 2010-02-22 17:59:29

ja om nio dagar befinner jag mig på gran canaria :D

Postat av: Mamma och mormor

Publicerad 2010-02-22 19:35:10

Det gör ni rätt i. Våren kommer snart och då kan ni vara ute igen. Kram på er!

Postat av: Emilie- Mamma till Liam

Publicerad 2010-02-22 20:45:35

ja usch vad tiden går fort, kan inte fatta att min lilla bebbe blir 1 år nästa månad...om man ändå kunde frysa tiden.



Fy f*n vad kallt ni har det...vi hade -8 igår och idag har det till och med varit lite + grader.

sommar = ja tack !

kramar

Postat av: Lina

Publicerad 2010-02-22 21:05:11

Måste tipsa om att göra en gratis fotobok på 24 sidor, på fujidirekt.se

Om du använder dig av koden 598679, så behöver du inte ens betala porto. Gäller bara till den 28 februari. Jag gjorde en häromdagen. Kostar ca 300:- egentligen. Säg till om du vill ha hjälp. Kram

Postat av: Lena Hermanson

Publicerad 2010-02-22 21:20:46

Härliga bilder snart får ni busa på landet det blir roligt.



Postat av: Melissa

Publicerad 2010-02-23 07:13:29

Tack=) Alvin e med hur söt som helst,, funderarde igår på hur de kommer se ut som tonåringar haha=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela