Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Biopremieren av Shutter Island

Publicerad 2010-02-19 15:47:42 i Allmänt

Ikväll ska jag och Richard gå och se biopremieren av Sutter Island. Det ska verkligen bli jätte kul att se filmen. Jag tror den är jätte bra och spännande en typiskt "Sarah film". Men jag kommer säkert kissa på mig av skräck då den verkar jätte läskig. Jag ser verkligen fram emot kvällens biobesök. Alvin och Casey kommer att vara hos mormor och moster som planerat en riktig mysfredag.

Sutter Island (Patient nr 67) är en skräckthriller av Dennis Lehane utspelar sig i en rättspsykiatrisk klinik på en enslig klippö utanför Boston under det paranoida kallakrigsåret 1954. När barnamörderskan Rachel Solando oförklarligt försvinner från sin cell kallas två US Marshals-poliser dit för att utreda fallet. En storm isolerar ön och förvandlar kliniken till ett skräckslott. För en av poliserna, Teddy Daniels (Leonardo DiCaprio), blir efterforskningarna till en personlig helvetesvandring med minnen från hustruns tragiska död och den traumatiska upplevelsen då han var med om att befria koncentrationslägret Dachau under andra världskriget.

Kommentarer

Postat av: Henrik

Publicerad 2010-02-19 16:38:49

hej hej:)

fin blogg, allt bra med dig?:)



nu har carola gjort ny skandal, kolla in min blogg, så ser du vad hon gjort, patetiskt!

Postat av: unique

Publicerad 2010-02-19 23:20:11

oh, ja. jag älskar det. fast wilda är lite svår ibland o får då ta till amningsnapp

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela