Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Hemsäkerhet

Publicerad 2010-02-07 21:30:36 i Tips

I fredags var vi och handlade barnsäkerhetsutrustning av märket Akta på babyproffsen. Det känns jätte bra att äntligen ha säkrat hemmet nu. Nu kan man ilf koppla av lite granna då Alvin upptäcker lägenheten här hemma. Det var 30% rabatt på all säkerhetsutrustning så vi passade på att handla hem en del. Allt som allt gick ändå på över 300 kr så jag kan ju rekomendera er som inte har lust att lägga så mkt pengar på säkerheten att handla på Clas Ohlsson eller på Ikea ist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela