Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Alvins nya lek

Publicerad 2010-02-26 10:35:22 i Alvin <3

Alvin har kommit på hur man slänga iväg det han håller i. Detta är förstårs jätte kul så det har blivit en lek av det. Leken går alltså ut på att slänga en leksak fram och tillbaks till varandra. Detta är förstårs jätte roligt och man blir så stolt att man klarar av att slänga leksaken jätte långt och när den sedan kommer tillbaks i full fart är det jätte kul. Så just nu står Alvin i gåstolen och slänger iväg sin leksaksanka som jag sedan kastar tillbaka till honom. :D


Kommentarer

Postat av: Emilie- Mamma till Liam

Publicerad 2010-02-26 11:42:48

tack. =)

grattis i efterskott till 9 månadersdagen =)

allt bra med er idag.

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela