Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Alvin är ingen bebis längre

Publicerad 2010-02-19 12:11:58 i Alvin <3

8 månader är en så himla rolig ålder på barnen. De ger så mycket och de är så med. Alvin har blivigt så stor nu. Han är en egen liten människa, en liten pojke. Han klarar sig själv då han kan hålla nappflaskan med dricka i och dricka ur den själv. Han kan hålla i en grönsak/frukt/macka/rån/sked själv och äta men det blir såklart kladdigt och mat överallt. Han sköter sig själv i "lekrummet" då han tar fram leksaker och leker med, gör egen hinderbana och tränar på att gå helt själv. Han skrattar jätte mycket och är en så glad liten pojke. Ropar man på honom vänder han sig snabbt om för att sedan börja skratta eller le. Han är verkligen en sådan härlig liten pojke och jag älskar honom till tusen!


Kommentarer

Postat av: lena Hermansson

Publicerad 2010-02-19 12:40:26

Gud så söt farmors pojke är.

Postat av: Emilie- Mamma till Liam

Publicerad 2010-02-19 14:38:58

javisst händer det mycket nu, de lär sig så Otroligt fort i den åldern och det tar inte slut, jag blir förvånad varje dag som går vad Liam kan. =)

Postat av: Carro

Publicerad 2010-02-19 14:48:53

Haha aa visst va jag snygg:) spyr ju på detta väder!! Han växer fort din skrutt, härligt. Skönt att han styr i leken sj:) trevlig helj! Krams

Postat av: Melissa

Publicerad 2010-02-19 17:42:49

Åh vad jag längtar tills min son Mio kan roa sig själv haha han e snart 5mån (28feb) och just nu kan han inte ens va själv 1min de e mamma och pappa för hela slanten helst stå och hoppa i knäet haha

Postat av: malin

Publicerad 2010-02-19 22:13:39

stora pojken :D

Postat av: Helena

Publicerad 2010-02-21 19:12:47

Ja, gladare unge får man leta efter. Hans skratt smittar av sig och jag blir glad i hela kroppen av hans skratt. Underbara Alv, tack för att du finns =O)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela