Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Dagen innan julafton. Idag är det mkt som ...

Publicerad 2010-12-23 11:12:28 i Allmänt

img_5826 (MMS)

Dagen innan julafton. Idag är det mkt som ska göras. Städa, bädda rent, laga mat till julbordet och annat smått och gått Nu när det är jul går mina tankar väldigt mkt till min kära far uppe i himlen. Det känns så orättvist att inte få köpa julklappar till honom eller inte än få fira jul tillsammans. Fy vad det känns jobbigt även fast det  är tredje julafton utan min pappa. Tänker också på Daniel min vän där uppe. Första julen utan dig, stackars din familj Gud vad livet är orättvist! Ska iaf tända ljus för er på minneslunden trotts att jag hellre haft er hos mig här i livet.  Alvin skickar en god jul hälsning till er alla! GOD JUL PÅ ER ALLA!

Kommentarer

Postat av: annelie gustafsson

Publicerad 2010-12-23 16:54:53

Vad söt lilla Alvin är tänker som du på dom som inte får fira jul med oss. Hoppas ni får en bra jul.

Hälsa rikard, mamma o ellin

Postat av: Fia

Publicerad 2011-01-07 21:29:31

Vilken söt liten nisse =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela