Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Alvin skötte sig jätte bra hos tandläkaren...

Publicerad 2010-08-26 16:11:04 i Alvin <3

img_2287 (MMS)

Alvin skötte sig jätte bra hos tandläkaren de berömde honom hela tiden. Alvin satt lugnt i stolen och lät den kvinnliga tandläkaren göra sitt jobb. De tyckte tänderna såg fina ut, tandköttet var svullet och flärpen hade fått mest stryk då den lossnat. De valde att inte göra något just nu då det ändå såg fint ut. Om 2 månader skulle vi på återbesök. Jag köpte "Paroex" som jag skulle badda med 2 ggr om dagen med. Efter besöket fick Alvin en liten kanin (mjukisdjur) eftersom han var så duktig.

Kommentarer

Postat av: sara - mamma till wilda

Publicerad 2010-08-26 22:00:19

De måste ju tycka det är fruktansvärt att gå till tandläkaren. Duktig pojke

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela