Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Resan är bokad!

Publicerad 2010-04-10 14:13:03 i Resa

Nu har vi bokat årets resa till Egypten, hurghada. Hotellet heter Sea Garden. Det känns så skönt att det äntligen är bokat och klart nu. Vi har pratat lite smått om att åka någonstans nu när jag fyller 25. Det ska bli jätte kul att få fira min födelsedag i tunna kläder i sommarvärme vilket jag aldrig förr gjort eftersom jag fyller år på vintern. Det ska också bli väldigt intressant att se vad familjen hittar på för att fira mig där nere. =)

Vi kommer att åka den 5 november och kommer hem den 19 november, vi blir alltså borta i 2 veckor. Vi kommer att åka ifrån Arlanda denna gång, inte lika smidigt som att åka här ifrån men det får funka. 9000 betalar vi per person då ingår frukost och halvpansion. Det blir nog super bra det här! =)

Elin (syrran) följer inte med så det blir hon som blir hundvakt denna gång med. Love u sis. <3 Jag lovar att köpa något extra fint åt dig.



Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2010-04-10 16:07:07

vad härligt med en resa!

Postat av: Nattuss

Publicerad 2010-04-11 22:51:01

Oh, Egypten lät ju verkligen inte fel! Är också supersugen på en resa, så ska nog också kika runt lite och se om man hittar nått som passar, och kanske åka i höst. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela