Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Påsken 2010

Publicerad 2010-04-03 17:47:05 i Allmänt

Igår firade vi långfredagen hos mamma med släkten. Det var jätte trevligt, mycket folk. Vi åt och åt och åt massor. Både mat, ostar och godis bjöds det på. Denna påsk är ju inte som alla andra då vi tänker mycket på vår kära vän som inte får fira påsk i år. Vi tänker på hela hans familj som sörjer och inte kan fira påsken alls. Detta gör att påskhelgen blir en svart helg för oss. Men vi får göra det bästa av situationen och skänka våran tid och tankar till Danne och hans familj. Trevlig påsk.







Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2010-04-04 23:23:14

Det raderades:O hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela