Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Ojojoj vilken sommardag!

Publicerad 2010-04-27 18:59:33 i Allmänt

Vilken härlig dag vi vaknade upp till idag. Det känns som sommar trotts att luften fortfarande är kall. Vi började dagen med en långpromenad genom skarphagen, kärrhagen och kättsätter, genom skogen och tillbaka. Så härligt det var, så härligt att det blev en till promenad genom skarphagen, kärrhagen, skarptorp till klocket och genom skogen. Vi stannade hos mormor (Alvins) för att sola lite på baksidan för att sedan ta ännu en skogspromenad, genom klocket, skarptorp, skarphagen och till ektorp där vi mötte upp Richard som slutat jobba. Snacka om att vi är helt slut alla tre här hemma efter all utomhusaktivering!

Hemma går det dock inte att ta det lungt trotts att man är helt slut. Här har vi fullt upp med packning och städning. Har kommit på att det är smidigare att tömma och packa ner ett skåp och sedan städa det direkt så man slipper det sen. Alltså behöver vi inte egna en hel dag till bara städning sen. Så nu har vi packat ner det mesta. Kökskåp är tomma och städade, garderober är tomma och det mesta överlag är nerpackat. Skönt!






Kommentarer

Postat av: Arlene

Publicerad 2010-04-27 20:11:10

skulle va roligt och du va med och gissa



http://jamarl.blogg.se/2010/april/nu-ska-vi-gissa.html



kram

Postat av: Lina

Publicerad 2010-04-27 20:26:39

Skönt att ni verkar ha det mesta nerpackat nu då. Men förstår om det är mycket ändå, överallt har man ju saker =)

Postat av: Lena Hermanson

Publicerad 2010-04-27 22:00:37

Fina bildet och vad duktiga ni är som börjat med städningen,då blir det inte så jobbigt sen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela