Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Idag får vi nyckeln till radhuset!

Publicerad 2010-04-29 10:08:27 i Allmänt

Äntligen är dagen här, dagen vi får nyckeln till radhuset. Så här med har flytten börjat! Så skönt att vi kunde få nyckeln redan idag så vi kan börja lite smått. Så de första lasset åker i em. Medans Richard och hans pappa kör dit grejer så ska jag och Richards mamma tvätta fönster. Imorgon blir det också att flytta och städa och sen går det stora lasset på lördag morgon. Så hela helgen går åt till flytten för oss, men lite valborgsfirande ska man väl hinna med. =)

Kommentarer

Postat av: Arlene

Publicerad 2010-04-29 18:06:25

nej va kul! visa gärna lite bilder också =)

Postat av: Lina

Publicerad 2010-04-29 18:55:27

Kul att det är på gång nu! Ni kommer att få det så bra sen!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela