Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Första smakprovet på glass

Publicerad 2010-04-12 19:34:13 i Alvin <3

Dagen har vi spenderat ute med syran och voven. Vi har haft så trevligt. Snacka om att jag har ont i fötterna för att vi gått så mycket idag. Shit knappt varit inne något jue. =) Vi tog en sväng till Halvars där Alvin fick smaka på glass för första gången. Det blev mjukglass i bägare. Det var mumma. Efter det tog vi en sväng till Elin och spelade lite tvspel som jag var asgrym på. :P Sen kom Richard ifrån jobbet och vi tog en promenad hem. En riktigt underbar dag i solen med andra ord. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela