Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Flytt om 2 veckor

Publicerad 2010-04-17 10:07:30 i Allmänt

Idag är det packning som gäller hos oss. Vi flyttar ju om bara 2 veckor nu. Känner mig lite stressad bara jag tänker på det. Kan man inte bara få det överstökat? Ajja så mycket packning är det ju inte kvar, mest dom stora grejerna. Sen är det ju städningen som jag oroar mig mest för. Fönster, ugn och avlopp. Förhoppningsvist går allt bra.

Igår åkte jag och Alvin till Ingelsta med Lina för lite shopping. Det blev också en lunch på Lindahls, där blev det bakpotatis med skagen. I mina shoppingpåsar låg det tillslut en tavellist till Alvins rum, Tygskor till Alvin och lite kläder till både mig och Alvin. Kvällen spenderade vi hos min käre mor där vi grilla och hade det trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela