Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Du kommer alltid finnas i mitt hjärta

Publicerad 2010-04-02 23:08:23 i Allmänt

Jag kan inte förstå att du är borta. Du finns inte mer. Du som är bland den snällaste, raraste den mest underbaraste personen i världen. Varför skulle det här hända dig? Jag kan verkligen inte förstå det. Det känns helt sjukt. Jag vet inte äns om det har smällt in än. Du var bara 25 år. Precis börjat livet, och du hade så mycket att leva för. Du ska veta att det är så många som tänker på dig och din familj just nu. Du kommer alltid att finnas i våra hjärtan. Det gör så ont...



Kommentarer

Postat av: emmy

Publicerad 2010-04-03 02:51:10

helt sjukt...han som verkligen älskade livet och var älskad av alla...hans karma går icke ens att föreställa sig...helt sjukt...fick svaret i går och bara grät men nu är de mest en chock och man kan icke ens ta till sig sanningen...

Postat av: Elin

Publicerad 2010-04-03 12:14:24

:( <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela