Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Babysång

Publicerad 2010-04-15 17:58:26 i Alvin <3

Idag var jag och Alvin på babysång. Det var jätte kul. Alvin var inte lika blyg som jag trodde han skulle vara utan han var nyfiken och tittade på det mesta. Still ville han inte vara (som vanligt) men dansa var kul. =) Så babysång blir det fler gånger. =)

När vi kom hem till Casey ville hon såklart också ut och njuta av solen så det blev en promenad. Vi gick den vanliga skogspromenaden och sedan satte vi oss på en filt utanför och bara myste. Så skönt!




Kommentarer

Postat av: syster

Publicerad 2010-04-15 22:42:33

stilla kan han väl inte va? hihi charmtrollet<3

Postat av: tessan

Publicerad 2010-04-16 09:27:48

hej vad stor han har blivit när man ser honom på korten var d u på sången i kockartorpet eller var du någon anna stans?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela