Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Nu är resan bokad

Publicerad 2009-09-17 12:17:22 i Resa

Vi drar till La Spania i vinter. Det känns perfekt att åka till Spanien med en 7 månaders bebis så det inte blir för långt att åka.  Det ska verkligen bli jätte skönt och roligt. Vi åker till Tenerife och ska bo i Los Gigantes på hotell Tamaimos Tropical. Vi åker den 15 dec och kommer hem strax innan julafton den 22 dec. Så det blir att fira jul hemma med resten av familjen.

Detta blir Alvins första resa utomlands. Eller han var ju med till Cypern med men då i magen. ;) Alvin kommer bara vara 6 månader och ska bli 7 månader 25/12. Men vi känner oss inte begränsade för det. Det ska till och med bli roligare att åka med Alvin. Bada i poolen, åka på utflykter och bygga sandslott på stranden. Mormor följer också med så det blir trevliga middagar och shoppingrundor med.

Nu längtar vi jätte mycket, skulle dock vara roligare om systeryster och Richards familj följde med! =( Det är lite roligt att ha något som en resa att se fram emot då går tiden snabbare.

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2009-09-17 15:07:50

vad kul för er att det blev en liten resa... bra att ni e hemma till jul vill juh inte missa att säga god jul till alvin och ge honom hans första julklapp :))

Postat av: tessan

Publicerad 2009-09-17 20:44:53

vad rolgit för er.. vi hade också tänkt att åka utomlans men vi hoppade det med tanke på svininflänsan för man var ju lite orlig där i början när man inte vist så mycket om den. men hoppas ni kommer få det bra sen. alltod rolgit att åka utomland som familj.:)

Postat av: Lina

Publicerad 2009-09-18 16:11:59

Oh, vad glad jag blir för er skull!! Härligt Härligt. Då kommer vi hem nästan samtidigt! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela