Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Andra föräldragrupp träffen

Publicerad 2009-09-08 13:08:45 i Alvin <3

Idag var vi på öppnaförskolan igen och träffade andra bebisar. Denna gång var vi ett tiotal iallafall och där med fanns det pojkar denna gång. Förra gången var Alvin ensam pojke men nu var de ilf tre styckna. Det var ju lite kul så man kan tipsa och få tips om pojksaker med. På träffen fick vi testa på babymassage. Alvin var både trött och hungerig så han var inte riktigt med på notorna. Får se om han vill testa på det nån annan gång istället. 

Nu när Richard jobbat i helgen är han ledig från och med idag fram till fredag. Så det blir en massa mys och promenader (om vädret tillåter) i veckan. Imorgon ska vi ner på stan så jag kan få klippa och färga håret. Lägger in bilder på före och efterbilder vartefter. =)

Mys med Casey fläjs


Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2009-09-08 18:22:10

vad myssigt dom har det :)

Postat av: tessan

Publicerad 2009-09-09 07:31:33

okej ne vi är i klockargården. onsdagar och torsdagar. onsdagar så är det öppnaförskolan och torsdagar så är det baby sång. jag har hört talas om den på matilda ljungstet men jag hittar inte så bra i kockartorpet så har aldrig går dit sen så bor jag ju för tillfälet på andra sidan stan också. allt bra med er?

Postat av: eva jansson

Publicerad 2009-09-10 20:18:38

Vilka underbara bilder!!



Eva & Sigge

Postat av: Syster

Publicerad 2009-09-11 19:35:05

fan va söta dom är!!<3

Postat av: Lina

Publicerad 2009-09-12 21:42:06

Damp det ner någon rolig tidning åt dig i veckan fresten? =) Jag är ledig mån-tis-ons, kanske kan ses nån dag? Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela