Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

På väg till babymassagen

Publicerad 2009-10-20 10:16:55 i Alvin <3

Nu är jag och Alvin på väg till babymassagen. I dag är det nämligen kursens näst sista dag. Det känns verkligen jätte tråkigt då Alvin gillar massagen väldigt mycket. Så det är lite synd. Jag ska ju förstors fortsätta hemma men ändå. Det blir ju inte på samma sätt och inte lika disciplinerat. Nu funderar jag på att börja på babysim istället. Jag har ju hållt undan ifrån badhuset med rädsla för svininfluensan och då inte för min skull utan för Alvins. Så vi får väl se om jag vågar mig på det nu.
 

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2009-10-24 00:01:09

vi går på babysim nu vi går tjedje omgången nu som startar i morogn vi är ävldigt nöjde med det och Olivia har inte blivit sjuk än. så jag rekomenderar det. man sak ju börja vid 3 månader i alla fall där jag ahr kolat o går nu men vi började när olivia var 4 för jag trode det var vi 5 månader man fick börja. och det hade tydligen med deras utvekling o så o göra så då sak ni nog börja snart för alvin är väl 4 nu eller är jag ute o cyklar! hur är det annars med er

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela