Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Nu är hösten här på riktigt

Publicerad 2009-10-02 22:15:49 i Alvin <3

Ja nu är verkligen hösten här. Dame vad kalt det är ute och kalare blir det. Jag har entligen fått plocka fram Alvins Tumme overall. Gissa om han blev söt i den?! Jag älskar den verkligen. Den  är så himla mjuk och skön. Känns inte som jag kunde ha köpt en bättre. Eller det var egentligen en present i från mormor :)

Vad vacker hösten är! Vilka färger det kommer fram ute. Jag älskar hur fina trädens löv blir. De röda och gula som blandas med de gröna löven blir ju så underbart fint.  Jag måste ta med systemkameran ut i skogen och fota! Får se om det blir några bra bilder till en tavla?! Tänkte också plocka kastanjer, nypon, rönbär, ekollon, oxelbär och små gulliga kottar för att göra någon fin dekoration. Det blir mitt nya projekt i helgen.


(haha vad söt han blev)




Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-10-02 22:47:07

Just det, höstpynt är det dags för =)

Postat av: tessan

Publicerad 2009-10-04 22:11:15

jo kallt är det verkligen ute. Så det gäller att ha varam kälder på sig ..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela