Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Förberedelser inför jul

Publicerad 2009-11-23 15:57:05 i Allmänt

Eftersom vi åker på semester en vecka innan jul och då kommer hem 2 dagar innan jul måste jag ha allt klart innan vi åker den 15/12. Det betyder att det börjar bli lite stressigt då vi varit sjuka och behövt skjuta upp på allt. Bakning tex hade jag planerat in till helgen som var men Alvin hade feber och ögoninflamation av förkylningen så jag fick ta hand om honom ist. Så nu har jag bakning och städing att göra till helgen. Jag brukar alltid köra en storstädning inför jul. Det behövs vill jag lova. Annars har man ju julkort att fixa, julklappar att köpa och göra hemmet fint med nya gardiner och lite juldekoration. A, det är endel att göra nu inför jul!

Här är en av bilderna jag tog till julkorten


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-23 21:13:45

Känns som fokuset i bilden ligger mest på hunden och inte lillkillen...

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-23 21:14:23

Känns som fokuset i bilden ligger mest på hunden och inte lillkillen...

Postat av: sarah

Publicerad 2009-11-24 13:49:10

Tycker du? Alvin är ju ändå i centrum (mitten) och Casey på sidan. Casey är en av oss och ska såklart också vara med på fotot tycker vi. Alvin i tomtedräkt och Casey i fin rosett tyckte vi var en jätte fin bild till julkorten.

Postat av: malin

Publicerad 2009-11-25 22:55:02

vilket bra kort :D $.. 2 små söta bebisar på ett kort :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela