Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Alvins "nya" sittvagn

Publicerad 2009-11-22 14:16:48 i Alvin <3

Jag har inte hunnit blogga om Alvins sittvagn som vi köpte för ett tag sedan. Vi var tvugna att skaffa oss sittvagn då Alvin satt och gjorde situps i liggvagnen. Han blev helt galen om han inte fick sitta och se vad som hände runt om honom. Så nu sitter han i vagnen och "bablar" medans han tittar på allt roligt han ser. Det blev ilf en Quinny speedi SX 2010. Det är en trehjulig sittvagn i aluminium med handbroms som kan snurra i 360 grader. Jag är mycket nöjd med vagnen och den passar perfekt för våra långa skogsprommenader.

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2009-11-22 16:04:18

vad finn den var:) bra att det inte var lite jul fam för då är dom inte så bra i skogen märkte jag när jag fick ha brio sing vagnen när vi vänta på våran

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-22 23:27:35

vad bra att du fått den nu då blir det skogen nästa då :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela