Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Vaggan

Publicerad 2009-05-15 07:44:23 i Graviditet nr 1

Igår hämtade vi vaggan på babyproffsen. Vi hämtade också kudde och täcke till både säng och vaggan. Så beställde jag påslaganset till vaggan i vitt. Till spjälsängen blir det i färg, blått till en pojke och rosa till en flicka. Richard var inte hemma igår så jag monterade upp vaggan själv. Förstå hur stolt jag blev över mig själv. Det fanns ingen instruktionsbok till heller utan ett blad på tyska bara. Så jag fick gissa mig fram. Det blev bra till slut iallafall. =)

Kommentarer

Postat av: christin

Publicerad 2009-05-15 09:49:17

sååå söt! :)

Postat av: Syrran

Publicerad 2009-05-15 12:47:59

Så vacker eran ängel kommer bli i den där!<3

Postat av: Lina

Publicerad 2009-05-16 20:53:16

Vad fin vaggan var! Urgullig

Postat av: malin

Publicerad 2009-05-17 19:00:57

hmm över dig själv jag var också med på ett hörn juh :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela