Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Nu står spjälsängen på plats =)

Publicerad 2009-05-12 09:58:51 i Graviditet nr 1

Igår hämtade vi och monterade upp spjälsängen. Den är så supersöt, jag älskar den. Den är ifrån Rosa elefanen och kostade 1200 kr. Har även fått ett sms av babyproffsen att vaggan kommit, så den ska vi hämta på torsdag. Känns som det verkligen närmar sig nu. :S Shit det är så mkt kvar att fixa, tror jag?

Till sängen hade vi bara en madrass. Kudde och täcke ska vi också hämta på babyproffsen på torsdag. Så har jag ärvda påslakan så länge, tills jag vet vilket kön det blir på vår lilla i magen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela