Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Det blir endel läsning nu...

Publicerad 2009-05-20 15:57:46 i Allmänt

Idag är det 4de dagen som jag bara ligger hemma och slappar. Jag vilar upp mig hemma hos mamma just nu. Där ligger jag mest på soffan då jag inte får göra mkt annat. Då blir man lätt rastlös kan jag säga. Speciellt när man bara vill ut och simma, springa och ha sig i flera timmar. Istället får jag nöja mig med att läsa böcker och tidningar. Just nu läser jag bla ”änglar och dimoner” som precis haft bio premiär. Så nu har jag brottom att läsa ut den så jag kan se filmen snart.  Mode och trender får man inte glömma att läsa om heller. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela