Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

L’Oreal Glam Shine 6H

Publicerad 2009-05-05 22:35:35 i Tips






L’Oreals Glam Shine 6H h är lätt mitt bästa läppglans jag någonsin ägt. Läppglans är annars kända för att försvinna efter ett glass vatten lr en måltid, men inte det här. Det är som ett klister men bara klistrigt nog att det sitter kvar på läpparna. Färgen och glittret är lika fint som vid första applicering. Under dagen mattas förstås glanset av. Jag har aldrig använt ett läppglans som suttit kvar längre. Och den luktar underbart. Jag använder Glam shine 103 och den luktar underbart. Jag älskar den. Skulle kunna äta upp den. Ibland tar jag på mig läppglanset bara för att få känna doften.

L’Oreal Glam Shine 6H rekomenderar jag verkligen till er alla, testa den vettja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela