Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

En helg på förlossningen

Publicerad 2009-05-18 18:07:28 i Graviditet nr 1

I lördsgs morse åkte jag in med ambulans till förlossningen. Jag hade fått en blödning på moderkakan och min livmoder blev stressad och irreterad. Där med tillkommer mina samandragningar. Som tur var var det varken en stor eller långdragen blödning och ingen mer har till kommit. Så nu är det bara mina sammandragningar som håller i sig annars ser allt bra ut. Så idag kommer jag hem om proverna ser bra ut idag med.

Förvärkarna kommer jag ha och de kommer bli intensivare tills det är dags. Det jobbiga är nu att jag ska ta det lugnt nu fram till förlossningen. Inga promenader lr nåt. Helst ska jag bara ligga i soffan och vila. Såklart måste jag även röra på mig men då bara korta sträckor. Får hoppas att bebis kommer snart istället. :P



Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2009-05-18 19:40:28

ja du snart e det verkligen dax vad roligt det ska bli att se den lilla som har legat i din mage länge nog nu...se till att ta det lugnt nu även om det e tråkit :)// kram

Postat av: Lina

Publicerad 2009-05-18 20:09:28

Här händer det grejer och en förklaring varför ni inte kom helgen =) vill så gärna träffa dig innan, hoppas du orkar så att jag kan komma och hälsa på. Så kan vi bara slappa & prata i soffan!!

Postat av: malin

Publicerad 2009-05-23 11:07:42

hur många månader har richard kvar då??? hahahahhahahahah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela